Mmr-011日本でのボランティア活動ပရဟိတလှုပ်ရှားမှုကိုဂျပန်မှာလုပ်ခြင်း
htet htet
"皆さん、ボランティアって知ってますか?自分の国にもボランティア活動ってやってましたか?もともと「志願者」「有志者」という意味を持つ言葉です。誰もが、自分でできることを自分の意志で周囲と協力しながら無償で行う活動のことをいいます。ボランティアをしようと思うとき、自分ができること、やりやすいことを身の回りから見つけてみましょう。
特別な知識や技術を身につけていなくても、今持っている趣味や仕事、好きなことを活かせる活動があると思います。あなたにもきっと持ち味があると思いますよ。ボランティアは、決して「~してあげる」活動ではありません。この地球に共に暮らす仲間としての「協力者」です。感傷や哀れみの気持ちは禁物です。
日本で留学中だから、ボランティア活動何か要らないと思うかたもいるとおもいます。実は要ります。留学後帰国する方も自分の国に戻ったら、日本で留学以外こんなことやっていましたよという自分をアピールできるからです。留学後日本で就職したい方ならもっともっと重要です。日本の就活の流れは、一般的には履歴書を最初に提出することになってからの面接などになるかと思います。
その際、学歴よりもその他の活動を重要視されることも少なくありません。ようは、履歴書と面接はその人の人柄・信頼性・コミュニケーション能力・チームワークの有無・柔軟性などを総合的に分析するためのものなので、校外活動に意欲的に参加し、周りからの信頼を集められるほど熱心であれば推薦状なども自主的に書いてくれる方たちがでてきます。学歴だけでは計れない人間性などがその人を雇いたいかどうかの総合評価につながるわけです。校外活動に参加すると、人とのコミュニケーションも多くなりますし、語学力もUPします。プラス、その地域にあるいい部分ばかりでなく短所・問題点なども地域の人と関わることで見えてくるでしょう。学校生活では感じられない日本の社会の現状を知ることができるからです。
もし、ボランティア活動をしたいなら難しくはありません。自分が通っている学校の事務局に聞いてもいいし、日本で自分が住んでいる地方のボランティアセンターに聞いても構いません。私もミャンマー人留学生として学校のボランティアセンターの紹介で2016年の大阪マラソンの水球ボランティア、小児科病院棟クリスマス会、老人ホームで行われるお祭りでお手伝いなどをやりました。皆も留学中に時間あった時やってみたらどうとおすすめしたいです。"

ပရဟိတလှုပ်ရှားမှုကိုအရင်ကကိုယ့်နိုင်ငံမှာလုပ်ဖူးပါသလား။ပရဟိတလှုပ်ရှားမှုကိုစိတ်ဝင်စားပါသလား။ကိုယ့်နိုင်ငံမှာပဲဖြစ်ဖြစ်ဂျပန်မှာပဲဖြစ်ဖြစ်ပရဟိတလှုပ်ရှားမှုမှာပါဝင်ဖူးပါသလား။ပရဟိတဆိုတာကတော့ကိုယ်တတ်နိုင်တဲ့အလုပ်တစ်ခုကိုကိုယ့်အတွက်ဘာအကျိုးအမြတ်မှမယူဘဲနဲ့လုပ်ဆောင်လခြင်းပဲဖြစ်ပါတယ်။ဂျပန်မှာကျောင်းတက်နေလို့ပရဟိတတွေဘာတွေမလိုဘူးလို့မထင်ပါနဲ့။ကျောင်းတက်နေတဲ့သူများကပိုပြီးပရဟိတလုပ်ဖို့လိုအပ်ပါတယ်။ဘာဖြစ်လို့လဲဆိုတော့ကျောင်းတက်ပြီးပြန်လာတဲ့အခါကျရင်ဂျပန်မှာကျောင်းတက်တာအပြင်တခြားဘာလုပ်ခဲ့လဲဆိုရင်ပြောနိုင်လို့ပဲဖြစ်ပါတယ်။ကျောင်းတက်ပြီးအလုပ်ရှာတဲ့အချိန်မှာလည်းအင်တာဗျူးအချိန်မှာလည်းကိုယ့်ရဲ့communicationစွမ်းရည်၊team work စွမ်းရည်ကိုသက်သေပြလို့ရပါတယ်။အချိန်ပိုင်းအလုပ်တွေ၊ကျောင်းစာတွေနဲ့အလုပ်ရှပ်နေပေမယ့်လည်းတစ်လတစ်ခါတို့၊နှစ်လတစ်ခါတို့အချိန်ပေးပြီးလုပ်ရင်ကိုယ့်အတွက်ပိုပြီးအကျိုးရှိမယ်လို့ထင်ပါတယ်။
  • 0 WoW